بمناسبت هشت مارس روز زن.

روز زن، روز زیبایی هاست.گرچه من، کار خاصی نمی کنم.  ولی کوچه های  اطراف خونه مان  را از پرهای گل سرخ، شقایق و لاله، نسترن و گل یاس  فرش می کنم. تصمیم گرفتم  زیباترین روز زندگم  شاد باشم و جشن بگیریم / روز زن، روز تولد دوباره/ روزی که زیستن را باز می یابم و زنده می شوم روزی که هستم. روزی که باید مقدس شمرده شود.چون در این روز عشق به اوج طغیان می رسد و زیبایی ها عریانه، عریان/ عریانتر می شود. در این روز با گذر از هر کوچه  با سبدی پر از پرهای گل آوازی تازه می خوانم» من زنم ، طغیان عواطف،  رودخانه محبت. زندگیم/ خلاق و خالق به هر هنری که در آن زیبایی عیان است. من یک زنم  نرمتر از پر یک گل. روان و زلال همچون آب چشمه، من یک زنم » کوهی در حال  عصیان  از عواطف»

باز می خوانم. سرود مستی را، هی از این کوچه بدان کوچه » هشت مارس روز ماست. روز شادی ، روز وجود/ ترانه مال ماست. همه مردم اومدند به کوچه  یا لب پنچره نشتند  با من آواز می خوانند.  یک صدا/ یک دل/ شدیم یک ترانه. دنیای آزادگیست همراه با. شادابی و هیجان،  زیستن  زندگی ست

آغاز دوباره است. با هر ترانه / بیگانه از دین و ناسیون / ما فقط انسانیم / با سینه های لرزان زهده پیر  را به چاه چمکران می اندازیم سر آغاز خوشبختی است  این سیستم کهنه را از ریشه باید  بیاندازیم .تا دنیای برابر را به جان و دل بسازیم.

